Skip to content

КОНТЕЙНЕРНИЙ ОФІС ОФІСНИЙ ПАВІЛЬЙОН / МОДУЛЬНИЙ ОФІС

Яким має бути контейнерний офіс?

Серед широкого спектру контейнерних об’єктів, що пропонуються на ринку, контейнерні офіси є одними з найпопулярніших. Цей тип рішення створює комфортне місце для адміністративного персоналу в промисловій зоні, наприклад, на фабриці, промисловому підприємстві, шахті або в сервісному офісі логістичного центру. Контейнерні об’єкти стали надзвичайно популярними насамперед у будівельній галузі в широкому розумінні цього терміну, для реалізації інвестицій, від початку перших будівельних робіт до остаточної здачі, забезпечуючи офісні приміщення для людей, які беруть участь в інвестиціях, протягом усього цього часу.

  • Можна зібрати контейнерний офіс будь-якого розміру
  • Модульна та міцна конструкція
  • Логістика і транспорт – транспортні засоби з краном HDS
  • Високий стандарт оснащення
  • Вільний поділ приміщень
  • Купівля, продаж, оренда офісної будівлі будь-якого розміру

 

Офіс, зібраний з контейнерів

Контейнерні офіси

Чому варто обрати контейнерний офіс?

Контейнерний офіс, зібраний з декількох контейнерів, є оптимальним рішенням для будь-якого типу бізнесу. Його перевага полягає в тому, що він доступний “з полиці”, як у вигляді оренди, так і у вигляді продажу. Мобільність, легкість, з якою офісний простір може бути збільшений або зменшений, можливість його облаштування шляхом вставки перегородок, а також будь-яка конфігурація форми і розміру будівлі, легке переміщення вікон і дверей в стінових панелях – все це є важливими аргументами при виборі контейнерного офісу. Контейнерні офіси дозволяють зберігати більшу гнучкість у плануванні витрат на офісні приміщення для персоналу, що пов’язано з простими правилами оренди та продажу модулів.

Як облаштувати контейнерний офіс?

Забезпечення належного офісного простору для роботи залежить від безпечного та зручного обладнання. Правильно підібрані офісні меблі мають величезний вплив на рівень задоволеності, благополуччя і таку необхідну залученість співробітників. Однак, перш ніж вибрати правильне обладнання, необхідно правильно спланувати обсяг офісного простору, забезпечивши легку комунікацію, ергономічність і комфорт для кожного співробітника, місце для меблів і для всієї офісної техніки. Наші досвідчені співробітники  зможуть допомогти вам з цим завданням, ви можете зателефонувати безпосередньо до нашого відділу продажів. Після того, як ви спланували і вибрали відповідні контейнерні модулі, ми рекомендуємо вам вибрати обладнання з нашого каталогу офісних меблів і відповідним чином облаштувати приміщення.

Правильне обладнання для контейнерного офісу

Найважливішим обладнанням для такого типу простору є зручні офісні меблі, такі як письмовий стіл, обертовий стілець, шафа для документів, тумба під столом, шафа для одягу, вішалка і навіть кавоварка та чайник. Для великих офісних проектів створюються конференц-зали – докладніше про це читайте в розділі конференц-зал з контейнерів. Звичайно, меблі – це не все, що потрібно в офісі. Необхідно подбати про ІТ-обладнання, таке як комп’ютери, принтери та ксерокс.

 

Приклад меблів для контейнерного офісу:

  • Маленький або великий стіл
  • Маленький або великий письмовий стіл
  • Тумба під стіл
  • Шафа для документів
  • Шафа для одягу
  • Поворотний стілець
  • Телевізор
Для отримання додаткової інформації про оренду та придбання обладнання дивіться вкладку ОФІСНІ МЕБЛІ.
 
За індивідуальним замовленням встановлюємо:
 
  • декоративну мансарду для контейнерного офісу
  • панорамні вікна для контейнера
  • фасадні жалюзі
  • декоративне дерево для контейнера
  • панелі для підлоги
  • додаткова віконна панель
  • кондиціонер 2,6 кВт або 3,6 кВт
  • вільна конфігурація внутрішніх перегородок
  • вільна конфігурація вікон і дверей в стінових панелях